جوکای جدیذ 22مرداد 95
نوشته شده توسط : مرتضی

دختره ميگفت: صبح بعد از مدتها تصميم گرفتم برم ورزش کنم!
گرمکن نارنجيمو پوشيدم و زدم بيرون.
و حالا توجه شما رو به تيکه‌هاي ملت غيور ايران جلب مى کنم:
نارنگي کجا ميري؟
پرتقال بدو تا نخوردمت!
هويج مگه خرگوش دنبالت کرده؟!
ته
فانتا، گازت نپره انقد بالا پايين ميپري!؟
چي‌توز موتوريه!
سن ايچ و ديگر هيچ!
لينا توپي!!
اسمارتيز بقيه دوستات کجان؟
بچه‌ها! بچه ها! گارفيلد!

خودمو که اون فانتا، گازت نپره فلج کرد

 

 

 

شانسو میبینی
تو بچگی با 100 تا دختر بازی کردم
الان آدرس هیچکدومشونو ندارم

حالا یه بار بچگیام خونه همسایمون به خودم جیش کردم
الان دخترشون شده همکلاسیم
همیشه بهم میگه شاشو

 

 

ویتامین خ, [12.08.16 04:02]
قدیما 15سال طرف میرفت زندان دختره ب پاش میموند...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیروز با دوس دخترم رفتم پارک رفتم دستشویی برگشتم دیدم مخشو زدن! تازه سرپا شاشیدم؛ اگه مینشستم که ازدواج کرده بود!

ویتامین خ, [12.08.16 04:02]
این جمله دارای زوایای پنهانی است
ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻥ، ﻣﺮﺩﻭ ﮐﺎﻣﻞ ﻣﯿﮑﻨﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﻟﯽ ﺩﺭﻭﻏﻪ...
ﻣﺮﺩ ﺯﻧﻮ ﮐﺎﻣﻞ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ویتامین خ, [12.08.16 04:03]
ایران اگه برای محو کردن اسرائیل بجای هزینه برای ساخت بمب اتم، بطور دوستانه به هر اسرائیلی یه پراید داده بود تاحالا کارشون تموم بود

ویتامین خ, [12.08.16 04:06]
آقایون خواستم عرض کنم که میگن روز قیامت حموم ها هم به حرف میان
حالا دیگه خود دانید

ویتامین خ, [12.08.16 04:09]
اون نونواهایی که نونو میچسبونن به تنور
همه رپرن، شما حرکاتو دقت کن

ویتامین خ, [12.08.16 04:13]
يارو یه دختر زشتی رو تو خیابون میبینه میاد بهش ميگه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بميرم برات كه عين شبكه 4 ميموني هيشكي نگات نميكه

ویتامین خ, [12.08.16 04:35]
ﺳﻼﻣﺘﻰ ﻣﺮﺩﻯ ﻛﻪ ﺩﻛﻤﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭﺵ ﺑﺮﺍﻯ ﻫﻴﭻ ﻛﺲ ﺟﺰ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺑﺎﺯ ﻧﺸﺪ
.
.
.
.
.
.
.
.http://telegram.me/joinchat/CqN5mz5uy-bVB2JLhVdCPQ
.
.
.
.
ﺑﺮﺍﻯ ﺑﻘﻴﻪ ﮔﺮﻣﻜﻦ ﭘﻮﺷﻴﺪ ﻛﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮ
ﺑﺎﺷﻪ ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ﺩﻳﻮﺙ

ویتامین خ, [12.08.16 04:36]
دختره ميگفت: صبح بعد از مدتها تصميم گرفتم برم ورزش کنم!
گرمکن نارنجيمو پوشيدم و زدم بيرون.
و حالا توجه شما رو به تيکه‌هاي ملت غيور ايران جلب مى کنم:
نارنگي کجا ميري؟
پرتقال بدو تا نخوردمت!
هويج مگه خرگوش دنبالت کرده؟!
ته
فانتا، گازت نپره انقد بالا پايين ميپري!؟
چي‌توز موتوريه!
سن ايچ و ديگر هيچ!
لينا توپي!!
اسمارتيز بقيه دوستات کجان؟
بچه‌ها! بچه ها! گارفيلد!
خودمو که اون فانتا، گازت نپره فلج کرد

ویتامین خ, [12.08.16 04:38]
سلسله های تاریخی در کشور
هخامنشیان
اشکانیان
ساسانیان
صفویان
افشاریان
زندیان
قاجاریان
پهلوی
اختلاسیان




:: برچسب‌ها: جوکای جدیذ 22مرداد 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: